25e September 2013

Hejsan! Vaknade med en igentäpt näsa, roslig hals och frös så beslutade att stanna hemma - efter vila i sängen, mat, vatten så mår jag bättre, dock är förkylningen är kvar. Har hunnit med att kolla på grey's, lite på youtube och nu sitter jag vid mitt skrivbord och ska plugga lite, fick akut prata med Line om lite saker och nu kan jag göra allt jag vill igen, haha. Har 2 prov imorgon, så skolan blir det imorgon men står över gympan. 
 
Gårdagen var bra, lite halv seg men efter skolan drog jag & Felicia med Emelie & Wickan, kollade på deras match & sen tog vi tåget hem, efter lite kaos vart vi skulle .. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga, har även engelska till imorgon. Ikväll tittar jag upp och kollar på träningen iallafall, nåt vettigt behöver jag göra än att sitta hemma. Hörs sen, efter jag har pluggat. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0