ta vara på stunderna ni har - dom försvinner när ni minst anar det

nu så här framåt kvällen har jag haft lite upp och ner, har haft ett bra humör & sen totalt på botten, typ som en klocka då allt är bra en stund och sen totalt nere. Men det är okej att må dåligt och jag vet det men att acceptera det faktum att saker och ting har förändras tar mycket på tankarna och även på kroppen .. försöker vara glad och positiv men just nu funkar det inte .. 

Hejsan! Har inte haft så mycket tid att blogga eller sitta vid datorn alls. Lever på grey's typ, haha. Men igår var jag i Mjölby, åt hembakad pizza & spelade även bowling innan vi åkte hem för att jag skulle träna innebandy, istället för att lira på planen så hade vi ett hårt spinningspass i en timme och man var ritkigt slut sen! Spelade lite innebandy framåt slutet i 10 minuter kanske men inget mera. 
 
Idag åkte jag in till Mjölby efter lunch för att träffa Anna, vi gick på stan en sväng, fikade & gick hem till henne sen, mycket prat om allting liksom! Kom hem framåt sex, åt & tog ett bad, har suttit framför datorn och försökt komma på vad jag ska skriva. Fredag imorgon och jag åker till min saknade Josefin i Norrköping, sover där & kommer hem på lördagen sen! Blir en toppen helg, höres! 
 
ta vara på stunderna ni har - dom försvinner när ni minst anar det .. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0