packar

 
Godmorgon, hejsan på er alla! Söndag idag och min söndagsångest är inte så stor än så länge, vaknade framåt åtta av nån anledning & spelade sims direkt typ. Åt frukost framåt nio framför ett avsnitt av grey's och höll även på med lite annat samtidigt. Jag stannade inte hemma igår efter inlägget, haah drog ut & träffade Joline & Dennis, dock inte så länge för det var svinkallt. 
 
Just nu håller jag på att försöka packa inför veckan hos pappa, är alltid lika svårt & har insett nu att jag har väldigt mycket svarta, vita & gråa kläder - fy vad tråkigt men så himla snygg, är även lite höstaktigt ändå kan man säga. Så framåt tre tiden åker jag till pappa & vi åker till gymmet dirket, hashtag backontrack typ, nej men har fått tillbaka motivationen så det känns grymt. Senare ska Jonna dra med mig på en powerwalk, hon frågade inte mig ens men hon vet att jag alltid kommer säga ja :D 
Nu måste jag fortsätta packa & sen äta, hörs senare efter gymmet & allt vad jag nu ska göra. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0