okey, I like you a lot but I can't be with you

Hej kompisar! Har inte bloggat sen i lördags men har inte haft nån lust eller ork alls. Lördagkvällen spenderade jag med laget, lagfest & jag, eller vi hade det riktigt kul - pratatde, skrattade, lyssnade på musik & spelade"spel" och hade det riktigt jävla bra iallafall! Världens bästa är dom! Kom hem strax efter två tror ja. Hela söndagen mådde man som man förtjänade iallafall men värt det. Hade en liten träning sen framåt kvällen och spenderade resten av kvällen med ett bad, choklad & grey's. 
 
Igår började första dagen på praktiken, gjorde inte så mycket alls och slutade redan vid två. Ännu mera grey's när jag kom hem & hade träning på kvällen, som gick mycket bättre än de andra träningarna. Somnade tidigt och fick faktiskt 10 timmars sömn i natt! 
Idag har jag hunnit med att vara ute med hundarna, grey's, badat, lagat mat & ännu mer grey's, har fan inget liv! Men nu är jag färdig fixad & ska dra på praktik, om jag inte har nämnt så har jag min praktik på fritidsgården här hemma i boxholm! Så ska snart dra & så hörs vi, PUSS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0