min lördag

Hejsan! Kom hem från Motala efter fyra nånstans där, blev en vinst med 11-3 & fick med mig 2 assist, toppen match tjejer! Stannade en tur på godishuset & köpte med mig lite hem, framåt halv sex kom Jonna en sväng & sen åkte jag till farmor för kvällsmat. Kom hem därifrån strax efter halv tio och har hunnit med nästan 2 avsnitt av grey's. Har även skrivit lite i min kalender vad som är planerat för veckan & nästa helg är nästintill planerad. 
 
Imorgon blir det att packa för att vara hos pappa i veckan & ska även försöka hinna med lite plugg, fast har en känsla att jag inte kommer göra det. Har bara den här veckan kvar i skolan innan vi ska praoa & sen har vi höstlov. Jaja, ska kolla vidare på grey's innan jag ska sova, nu när det kommer hända. Bloggar imorgon, PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0