matchdags

Hello! Har precis ätit lunch och har även packat min väska inför matchen, kanske ska ta & göra det till pappa också .. Efter Vampire Diaries avsnittet som jag satt & stor tjöt till så gick jag en sväng ner till stan med mamsen och köpte bananer, till matchen! Vi har samling om 45 minuter, matchen börjar halv fem, slut halv sju typ & är hemma framåt åtta skulle jag tro. Vad jag ska göra då är oplanerat men antagligen bara vara hemma & försöka ta ner på mina nerver inför imorgon, åh är så sjukt nervös. Jag & några ska på DJ17 utagning, alltså östgöta uttagning inför i vår & är super nervös - som en del vet så vill jag prestera så jävla bra & tillslut så mår jag bara dåligt över det! Men ska försöka att inte vara nervös! Ska packa till pappa nu & så hörs vi ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0