innebandydag

Hejsan! En riktig gråa och trist har det varit ute idag. Matchen igår blev tillslut en vinst med 6-4 och fick med mig ett mål, eller två enligt nätet där de rapporterar allting men nej, bara ett mål. Kom hem framåt halv nio och låg resten av kvällen på soffan och var nervös inför idag. 
 
Vaknade skapligt, pappa och jag tog en promenad med hundarna och tog en hyfsat stor frukost inför träningen. Framåt elva åkte jag, Josefine & Jonna mot Linköping den första östgötaträningen med DJ, vi spelade bara en massa och det gick helt okej - det är bara första träningen! Kom hem vid fem och har ätit igen och nu kollar jag på greys innan jag ska åka på träningen igen, haha fattar inte riktigt hur jag ska orka och det lär märkas! En full dag med innebandy, jag klagar inte alls egentligen! Ska snart byta om och åka, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0