hos mamma

bjuder på en gammal plugg bild .. 

Tjenare! Är hemkommen till mamma igen och tänker varje gång att det är skönt att komma hem till sitt rum, sitt eget space liksom. Har inte hunnit att packa upp ännu utan istället ska jag försöka plugga i ett par timmar - ändå om jag har känslan av att jag kommer faila på provet. Senare ikväll blir det en varm dusch, det nya avsnittet av Vampire Diaries - åh hade totalt glömt bort vilket datum det kom och läste på facebook i torsdags. Nog om det, nu måste jag plugga in en massa muskler & saker, höres. 

Kommentarer
Postat av: Cenedra

Hej, fin blogg du har! Kika gärna in på min! :)

Svar: sv; åh tack så mycket, detsamma! :) allt bra med dig?:)
byjjohannaa.blogg.se

2013-10-07 @ 17:03:27
URL: http://cenedraochlinnea.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0