fredag & lördag

En väldigt gammal bild eller iaf från i våras precis när jag hade blekt mera slingor - vilket jag ska göra snart igen! 

Hejsan friends! Helg nu och det känns väldigt bra när jag inser att jag inte ska till skolan på 2 veckor igen, underbart! Ska ha praktik en vecka & sen är det höstlov! Fredagen igår började såklart med skola, innebandy & sen engelskaprov, jag & Sophia gick från svenskan tidigare & tog sen tåget hem vid 16:23. På kvällen var det match, mot Sophia & hennes glad & det blev tyvärr en förlust, satt på bänken för det mesta av matchen. Resten av kvällen satt jag och kollade på grey's & mådde bara dåligt, depp Johanna var tillbaka igen, haha palla mig liksom. Tur att bästis fanns där & även en anna fin vän. Annars gjorde Sophia min fredag mycket bättre, den tjejen är riktigt grym & en stjärna på innebandy! 
 
Denna lördag började med grey's (nööörd I know) och har ätit frukost med, ska snart börja städa lite i lägenheten innan jag åker hem till mamma för att hämta lite grejer, för ikväll är det festligheter! Hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0