bra dag igår

gammal bild .. brist på bilder 
Godmorgon alla! A-matchen blev en förlust men spelade jättebra ändå. U-matchen blev en härligt vinst på 5-1 och fick med mig ett mål på första matchen av säsongen - vad händer??? Haha, men det var en bra match och vi var nöjda. Senare på kvällen tog jag mig hem till en lagkamrat där ett flera från laget var - hade det jättebra & gick hem framåt halv tolv, tolv. 
 
Idag vaknade jag halv nio och satte igång GA direkt, har hunnit att kolla på 3 stycken och har nu stängt av det för att packa lite och även plugga då jag nog har det svåraste provet på hela året. Ska nog faktiskt packa och hem till mamma redan efter lunch då jag slipper avbryta plugget med att packa & åka hem, jaja får se. Ska försöka plugga nu, hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0