anledning

Bloggade inte mera i onsdags, varken igår eller idag förrän nu. Har ärligt talat inte haft nån ork, det har varit skola, plugg, träning, hockey osv. Men ärligt så mår jag inte bra, jag mår inte psykiskt alls. Det händer så mycket och det är ett fåtal människor som vet vad som händer och hoppas att det stannar så. Det händer helt enkelt mycket i mitt liv som får mig att bryta ner totalt & ikväll hände det ännu en gång .. och det enda som får mig att må bra är när jag faktiskt är i skolan, på träning eller ja när jag är med människor. Det har varit raka motsatsen förut men nu mår jag bäst när jag har folk omkring mig & vet att det faktiskt finns folk som bryr mig. Jag hade en tuff vår och kommer ha en tuff höst. Bara att kämpa och verkligen försöka med allt, så bloggningen kommer när jag har orken och tiden. Kommer inte sluta eller nåt sånt utan det kommer bara när det kommer. Tack till mina fina vänner som finns där för mig under den här tiden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0