all smärta försvinner med tiden men man kan inte tvinga bort det

HEJ! Efter jag packade färdigt, så kom pappa & hämtade mig, när vi kom hem packade jag upp allting & så satte jag med mig det näst sista avsnittet på grey's på säsong 5. Jonna kom strax efter halv sex och vi tog powerwalk, en massa prat & är så glad över att ha henne! Åt när jag kom tillbaka, tog ett varmt bad & har sett det sista avsnittet på säsong 5 nu. Har dock redan satt på nästa säsong som jag ska se nu tänkte jag men även ska jag hinna packa väskan till imorgon & lite sånt. Ingen sovmorgon för mig imorgon, måste in tidigt för att fixa färdigt en sak med Pauline. 
Bloggar imorgon efter skolan, PUSS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0