a very good day

Hejsan! Praktikveckan är slut och jag har fått lov, så himla skönt! Det enda jag har planerat inför veckan är träningar, träffa mina kompisar från Norrköping & även träffa Anna. Bland annat hitta på någonting med pappa & mina andra friendos. 
 
Idag har hela dagen spenderas med innebandy, först här i Boxholm kollade jag på 2 matcher, sen åkte jag, Olivia, Ronja & Rebecca till Linköping för lite mat & även lite innebandy tittande på Linköping-Falun! Har haft en super bra kväll, mycket prat & skratt, kom hem framåt nio tror ja och har placerat mig i köket för tillfället nu. Ska snart upp till min säng och sätta mig framför grey's, tänkte säga godis också men är så äckligt mätt så det är sjukt. Men ska dra mig och även tagga inför match imorgon kväll, hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0