2a Oktober 2013

Hejsan! Vaknade redan vid halv åtta, jättekul när man har studiedag men försökte fixa min telefon som var sönder helt - nu funkar den!! Är inte glad över det egentligen - vill ha en ny telefon!! Nog om det, åt frukost & kollade på 2 avsnitt av grey's anatomy och sen tog jag mig upp til min gamla skola. Åh inser faktiskt att jag saknar den, alla lärare, lektioner även om jag är mer än nöjd med min skola jag är på nu, så träffade lite gamla lärare och kom nyss hem. Ska plugga lite och kolla på grey's, som vanligt typ. Ska spendera hela eftermiddagen så också och kanske en tur till mamsen för lunch men när jag fick höra vad det var lunch så funderar jag på att äta här istället ... 
Men ja, hörs sen - PUSS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0