29e Oktober 2013

Godmorgon! Jag vaknade redan halv nio och sen dess kollat på grey's och ätit lite frukost. Min kropp värker även idag, så sjukt sliten och träningsvärk, mina ljumskar är värst - inte skönt! Men hade det super kul igår och var kul att träffa en del från förra året. Idag ska jag kolla färdigt på säsong 8, iaf så som det ser ut nu och har ingenting annat planerat. Funderar på att gå ner till biblioteket och även till affären men latheten säger nog ifrån .. Jaja, inga planer alls idag och ska bara ta det lugnt. Hörs senare när jag har nåt viktigt att säga, PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en bra dag, och så fin du är! :)

Svar: sv; ja verkligen :) åh tack så mycket, du med! :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-10-30 @ 21:05:41
URL: http://ewelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0