10e Oktober 2013

Hej kompisar! Är nu i skolan, som alla andra typ men alla i klassen förutom jag & Elisa åkte iväg för att äta i stan men vi beslutade att stanna här istället. Träningen igår gick inte alls bra, gick verkligen piss dåligt. I helgen blir det iaf att spela dubbelmatcher, en i Linköping & en i Motala - inte för att jag klagar direkt. Dagens planer när jag kommer hem är att dra iväg med pappa för att träna & även öva på skott & lite, bästa pappa som hjälper mig! Fredag imorgon, ingen träning i skolan utan istället är det mässa med uppfinningarna .. och på kvällen är det match, mera om det senare! Ska kolla på grey's nu när man har tid, KRAM!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0