tisdag & lite deep talk

Hejsan! Tisdagen är alltid den längsta & tråkigaste dagen, överlevde med en magvärk hela dagen & ett humör som var berg och dalbana, haha stackars mina kamrater. Kom hem vid fyra tiden, åt & ligger nu på soffan med grey's framför mig. Ska även ta tag i pluggandet med samhällen & resten av kvällen blir det att ta det lugnt. Ska ta mig ett bad, kolla på de två senaste avsnittet av Ravenswood, låter jättebra för min del. Ska lägga mig tidigt även & få mina timmars sömn. 
 
Mitt träningssug skriker mer & mer, har turen att få träna 3 gånger i veckan med skolan & även 2 med laget + matcher på det men suget att få gymma & springa är större än någonsin, nu är jag allmänt hängig & humöret är inte på topp alls. Jag ska komma igång, jag ska det men jag känner mig tvingad till att göra det. Det kanske är det jag måste höra, att jag måste ta tag i det för att må bra och känna mig självsäker. Mitt självförtroende är på botten, det gäller inte bara kroppen eller hälsan utan mig själv med. Jag ska komma dit, jag ska må bra igen och jag ska få ett självförtroende. Jag måste bara ta tag i det & bara köra på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0