SÖNDAG

bilderna får mig att sakna sommaren lite extra .. 

Hejsan! Söndagen spenderades hemma hos mormor och morfar då hon fyllde år, så träffade äntligen dom & alla övriga släktningar, alltid lika kul liksom. Kom hem framåt efter fyra och gjorde inte så mycket förrän jonna kom till mig och vi bara prata prata, hon är bra hon. Tänkte sen efter hon åkte hem kolla på la skräckis med broder och Hanna men står nog över det idag, har en massa att göra nu! Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och ta hårinpackning & allt sånt, bestämma kläder, schema & ja allt sånt liksom inför veckan. Har dessutom sovmorgon imorgon och istället för att lira innebandy imorgon bitti är det teori istället, helt okej ändå faktiskt. 
 
Gårdagen spenderades som sagt med Joline, tanken var att se film men blev istället lite snacks & en massa prat istället, helt okej lördag faktiskt. 
Ska nu göra allt som jag rabblade upp förut, ni får ha en fortsätt bra söndag så hörs vi imorgon, godnatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0