söndag & farsdag

bild från igår .. 

Hejsan! Blev noll bloggning igår men orkade verkligen inte. Vaknade skapligt igår och försökte äta frukost då vi hade match vid tolv och inte kan äta så mycket innan. Matchen var jättebra, vi höll inprincip samma takt hela tiden & spelade jättebra & fick bli en vinst med 11-4, riktigt bra. Efter matchen cyklade jag hem & åt, även planerade planerna för kvällen. Jonna kom hit till mig, vi åt & tog oss till pappa för att träffa Joline & fixa oss, efter nio så drog vi på festligheter, var super trevligt & kul att träffa "gammalt" folk & även nytt folk såklart. Jonna & jag kom hem till mig framåt tre tiden och slocknade direkt. 
 
Vaknade redan framåt nio & gick upp vid tio typ när Jonna hade vaknat & åt frukost. Jag började packa efter Jonna hade åkt hem & kom till pappa framåt tre tiden då jag åkte ner & handlade till maten ikväll då jag ska laga den. Är ju faktiskt fars-dag och pappa ville inte ha nåt speciellt, så bjuder på en god middag. Grattis på farsdag pappi, vet inte vad jag skulle göra utan dig, min idol. Jag älskar dig! Nu ska jag börja fixa med maten, så hörs vi. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0