plugg-tisdag

hejsan! Orkade inte blogga mera igår, var jättetrött & försökte plugga. Jonna kom även en sväng & sen senare var det träning, som var ganska seg. Kollade även på första avsnittet av Paradise Hotel! 
 
Första skoldagen för den här veckan är avklarad och det gick hyfsat fort ändå för att vara tisdag. Kom hem efter fyra, åt & kollade på Ravenswood! Nu sitter mina glasögon på & jag ska plugga historia som jag har till imorgon, känns bra att jag alltid skjuter upp saker och ting .., Nej men glasögonen sätts på då jag har en sån huvudvärk & mår inte jättebra - får verkligen inte bli sjuk nu!!! Nu måste jag verkligen plugga, sen blir det ett bad, fotboll & Paradise Hotel! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0