måndag igen / sneak peak

liten sneak peak på mitt rum hos pappa .. 
 
Hejsan! Försökte blogga imorse men det ville inte komma upp. Men kom hem från skolan vid fem. åt direkt & sitter nu på mitt nya fina rum & lyssnar på musik, måste dock egentligen plugga .. Skolan var ganska chill faktiskt, hade kondition/innebandy på förmiddagen & sen efter lunch var det bara idrott, kunde dock inte vara med mycket då jag har ont i mina benhinnor så ska kyla mina ben strax innan jag åker till träningen. Känner mig även lite halv sjuk, förkylning och halsont börjar komma men kör på ändå. Ska strax äta igen, haha herregud åt för mindre än en timme sen men är hungrig igen #matgalen 
Nej, nu ska jag kolla på lite plugg eller tar jag & läser min bok som är riktigt bra. Träningen slutar halv tio och måste hem snabbt, duscha & äta inför Paradise Hotel! JA, ska dra nu. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0