lite spontant sådär

min fina finaste vän 
 
Hejsan! Befinner mig just nu i Norrköping hos Josefin, lite sådär spontant kan man säga. Skolan var bra, lite halv seg men det funkade. Hade kvartsamtal som pappa kom till & även mina grejer så tog sen bussen till Norrköping och kom hit för en timme sen. Nu sitter vi och inte gör så mycket, har snackat & lyssnar på musik. Snart ska vi även duscha & fixa nånting & äta. Blir att kolla på Paradise Hotel iaf innan vi lägger oss för att gå upp tidigt imorgon! 
 
Träningen igår slutade inte så bra, var tvungen att gå av för mina benhinnor och fick order från min tränare att vila tills onsdag, minst. Så morgondagens träning i skolan blir att vara på gymme istället & undvika att springa. Måste ju vara med på matchen i helgen & även östgöta träningen. 
 
Nej nu ska jag vara social med min la friend så hörs vi. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0