ingen söndagsångest

måste bli mycket bättre på att ta bilder ... haha 

Godmorgon! Söndag idag & måste säga att helgerna går fruktansvärt fort, inte lika roligt. I fredags åkte jag som sagt hem till Jonna för att umgås & lite, vi lagade pizza & kollade på fotbollen, eller vi somnade faktiskt på soffan. La oss istället i sängen & vaknade sen vid åtta, blev 10 timmars sömn, en stor frukost & sen for det upp till hallen för derby. Vi låg under efter första & vann tillslut med 8-4, grymma är vi! Framåt halv tre tog jag, jonna & jossan mot oss till Linköping för lite östgöta träning som gick helt okej, bättre än förra tycker jag iallafall. Kom hem vid halv åtta, åt en stor kvällsmat, gick ner till stan för att köpa lite lördagsgodis & tog sedan därefter ett stort varmt bad innan jag slocknade framåt elva. Helt slut .. 
 
Idag står det mer innebandy på schemat, ska hänga med för att kolla på min lillebrors match i Linköping & därefter blir det att åka hem till mamma igen. Min söndagsångest är inte så stor då vi är lediga imorgon, yayyyvi hade öppethus igår men jag tog ledigt för match - bästa med mitt gymnasium då vi får ledigt för sånt. Ja, har kokat ägg & ska äta frukost nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0