happy sunday

God kväll! Denna söndag har faktiskt varit ganska bra ändå, min brors match var visst här hemma i Boxholm så det var skönt att slippa åka, dessvärre så förlorade dom matchen. Kom hem till mamma strax efter tre och gjorde ingenting förut att handla lite mat & badade innan jag satte fart och gjorde egna chips, kommer upp imorgon förresten på det! Har spenderat kvällen med facebook & det nya avsnittet av Geordie Shore, det måste vara den bästa reality serien just nu, haha herregud säger jag bara. 
 
Nu sitter jag och kollat på ett avsnitt av Ravenswood & har ett till kvar innan jag har tittat ifatt, en sak säger jag bara - det är grymt jävla läskigt. 
 
Imorgon ska jag försöka komma upp skapligt, har en massa att göra. Ska försöka träna imorgon bittt, äta en stor frukost & sen plugga resten av dagen. Har engelska & historia denna vecka & ska inte slacka efter nu i skolan, aldrig. SÅ vi hörs imorgon, PUSS!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0