fredag fredag fredag

Godmorgon! Sitter just nu på tåget och är påväg till skolan, ska även möta upp Sophia så åker vi tillsammans. Alla fredagar är så himla långa, slutar halv fyra & kan vara glad över att man har sovmorgon till halv tio nu istället. När jag har kommit hem från skolan & allt så kommer jag åka hem till Jonna för att sova hos henne & bara umgås. 
Under dagarnas gång har jag inte gjort så mycket, skola, plugg & innebandy typ. 
Imorgon så är det derby match mot Mjölby, skit taggad! Senare framåt kvällen är det östgöta träning, hel dag med innebandy. Får se om jag bloggar något mera denna helg eller vad man säger, annars så hörs vi på söndag. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0