det är löööördag

Hejsan! Dåligaste uppdateringen på länge men har ärligt talat inte orkat bry mig eller jag har varit lat av mig. Har spenderat dagarna som varit med plugg, träning & skolan liksom. Fredag igår, dagen i skolan var bra & tog även en fika med Hanna & Tekla på Espresso House, super mysigt & hur trevligt som helst! När jag kom hem så åt jag innan jag gick till Joline för lite mys med henne & Jonna. Skulle ha kollat på film men blev att vi pratade bort 3-4 timmar istället, blev mycket prat & även skrattanfall - de är riktigt bra! Kom hem vid tolv typ & la mig framåt ett tiden. 
 
Idag vaknade jag redan vid åtta, tog ett bad & åt för en stund sen. Ska nu börja plocka på rummet & även packa väskan, vid tolv tar jag tåget in till Norrköping där jag spenderar dagen med Pauline & sen ikväll drar vi till finaste Josefin som har fyllt år, så vi ska fira henne, låter som en riktigt bra lördag kväll! 
 
Imorgon kommer jag hem med det ganska tidiga tåget för att packa om, äta & sen åka på match i Linköping. Vi hörs imorgon eller senare i veckan, jag super ju på att blogga .. haha. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0