when you were here

Tja, tja bloggen! Haha nej, hejsan! Var ett par dagar sen jag tittade in här och bloggade. Men har haft det en toppen klassresa, var skönt att komma bort & umgås med dom man vill umgås med (ha?) eller vad man säger. Lagom segt att gå till skolan idag efter 2 dagar med 4 timmars sömn per natt typ. Har även fått reda på att jag har blivit godkänd på alla nationella, vilket är toppen!! 
 
Sitter just nu och pluggar järnet med so:n, sista provet för nian! Ska bli så skönt att slippa allt detta i ett par månader och njuta. Vill även säga att bloggningen ska jag försöka komma igång med, har haft det jobbigt under en del dagar, inte så mycket träning som jag vill. Men det kommer, ska inte stressa till det att träna. Så vi hörs, haha. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0