weekend

Hejsan! Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, har inte direkt nån bra ursäkt. I fredags efter skolan träffade jag pappa en stund, åkte hem & lagade mat därefter kom Ellen - hade det super trevligt, mycket skitsnack & skratt. Rebecca kom sen en stund, åt glass innan vi drog iväg med mopederna en sväng till Gårn där vi träffade Jonna & Joline! Fick sen skjuts hem till pappa där jag sov. 
Vaknade super tidigt då solen lös in, pappa och jag tog oss en promenad, åt frukost & kollade på"sommen-runt". Under dagen igår var vi i mjölby, var hemma, kaos här hemma (garvar ihjäl mig) & bara var hemma. 
Idag har jag fullt upp, ska städa huset lite då mamma inte är hemma, packa inför klassresan, åka och handla, baka osv. Jag har fullt upp helt enkelt. :D ska även träffa Ellen en stund ikväll men ska försöka uppdatera lite idag i vilket fall. PUSSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0