want to be happy

Vill kunna vara såhär lycklig som jag var på bilderna men får man? Känns som man förstör allt .. 

Hejsan! Fredag idag och jag älskar att veta att det är en hel helgs vila, eller? Nej, eller typ. Ikväll ska jag spendera tid med min far som jag inte har umgåst med på jättelänge och hinner inte träffa nästa vecka förrän torsdag/fredag. Imorgon kväll spenderas det tid med kompisar hemma hos Ellen och det ska bli super kul och super mysigt. På söndag är det inga planer förutom att plugga till nationella tills tisdag. Men som sagt, en bra helg ska det bli & en bra nästa vecka. Pappa håller just nu på att grilla, världens bästa mat! Ni får ha en toppen kväll! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0