they don't know anything

Hejsan! Hemma från en toppen helg i Ekenäs. Har jobbat, har träffat nytt folk som var jättesnälla/roliga, har skrattat & jag har haft den bättre helgen på länge. Och så har jag tjänat pengar med då, känns riktigt bra! Kom inte hem förrän halv elva igår kväll, var tvungna att ta ner allting med osv. Duschade direkt, åt lite & sov sen. 
 
I dag har jag spenderat hela förmiddagen och eftermiddagen på en äng med klassen där vi räfsade upp löv, vilket var mindre kul men nu är det klart. Var en sväng hos tandläkaren och lagade en tand som gick super fort och bedövningen är nu borta. Har hunnit att äta lite, kolla på OTH, smsat med Jonna & strax ska jag ut på en springtur och därefter blir det magövningar! Det blir mitt träningspass. Ska ta på mig kläderna och så får vi höras senare. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0