they don't know about us

Hejsan, sent uppdatering som vanligt - inte bra. Kom hem för en stund sen från Linköping med ett par kompisar och fick med mig lite hem - längtar till sommaren nu!! För övrigt har dagen varit upp och ner, gick med ett hemskt och ledset humör till skolan men blev så mycket bättre - en rolig gympa lektion med roliga friends och hela dagen sen var jättebra! Ska nu ta mig en dusch, packa upp allt & sen försöka plugga lite engelska och franska innan sängen. 
 
Som de flesta har märkt så har bloggen kommit i andra hand och ja, det känns inte bra. Vill verkligen blogga om min träning, tips om det och andra saker. Nu kommer bara saker om min vardag upp vilket inte alls är kul. Men jag börjar må bättre, jag har lämnat den värsta fasen och börjar må så himla mycket bättre tack vare mina kompisar som alltid finns! Ni är så jävla grymma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0