Night

En jobbig och tuff och tråkig söndag. Har bara varit allmän vimsig, har glömt bort en massa som skulle göras idag & känner mig nere totalt. Förhoppningsvis går den känslan bort till imorgon, ingen skola på 3 dagar. Drar på klassresa till Öland. Världens bästa ställe & bara tanken att jag ska vara där 2 gånger det här året känns så grymt! Med bloggningen så kommer den vara ganska torr, haha. Nej men har inte haft orken eller tid att planera några direkta inlägg, får se om jag gör det senare. 
 
Dagen har gått åt att städa, packa, äta, ute en sväng, packat, duschat & en sväng hos farmor. Måste strax även sova, ska upp tidigt imorgon även om vi ska till Öland. 
Men annars kommer vi höras på onsdag då jag kommer hem, kanske slänger in nåt inlägg imorgon innan jag åker och kanske nåt på Öland men dock suger täckningen där. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0