I wanna be yours, nobody else

Hejsan! Lördag idag och känner att det är jätteskönt med lite helg. Träffade som sagt pappa igår, vi åt lite mat & sen istället för att kolla på film, kollade vi på fotboll istället. Hade det kul iaf! Senare på kvällen träffade jag Ellen & lite fler folk, åkte lite moped & ja, bara umgicks typ. Kom hem strax innan tolv & la mig strax där. 
Klockan ringde vid sju (!!!!!!) idag och gick på en promenad, skulle ha sprungit men mitt knä var helt konstigt igår och lite idag med men en promenad fick det bli. Kollade på det sista & nya avsnittet av TVD, no comments (kommer senare) & duschade sen. Åkte till Linköping och kom hem med en bikini som jag hittade i stockholm som jag fick nu!! Sitter nu och kollar på hockey, är ett måste! Vi hörs senare, PUSS 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tröja!

2013-05-19 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0