fredag

Hejsan! Blev ingen bloggning igår men satt inget vid datorn typ .. Hade en sjukt bra onsdag, kan inte fatta att jag har sett dom nu! 2 drömmar på 2 veckor, typ! Kom hem vid tre på natten sen och somnade direkt. Vaknade ganska tidigt, pappa tvingade mig träna = med ännu mer super trött. Efter där åt jag, duschade, åkte till Gränna med pappa för att hälsa på min farfar & sen åt jag kvällsmat & lite sånt i Sommen! Senare träffade jag Joline & sen Ellen en stund, åkte moped bara typ. Haha, men hade en jättebra dag! 
 
Idag vaknade jag med världens super träningsvärk i mina axlar, ben & rumpa, herre vad skönt. Har hunnit att vara ute med hunden, äta en god frukost & kollat på nya TVD avsnittet. Ska nu in i duschen & sen packa. Vart jag ska berättar jag senare, ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0