Veckans Löften

Okej, tog bort det förra inlägget om det här då det inte kändes rätt. Det ska va med träning/hälsa och inte om att "fota bättre" eller "blogga bättre", det kanske är en plus. Men jag vill ha nåt som får mig att må bättre och träningen & min hälsa får mig att må bra, jag anser att med "löften" så ska det ge resultat! 
Inget godis, kakor osv. (blev inget bra den här veckan haha) 
 
Äta mina 5 mål om dagen (höll det, +++ till mig) 
 
Stor revanch till träningen (har haft en riktigt dålig vecka med den delen)
 
Ge mig ut och springa i veckan (hände aldrig ..)
 
Göra planerade pass inför varje dag då jag ska träna, t.ex tisdag så kör jag bara ben. 
 
Vara positiv hela veckan (hade en underbar vecka, ska fortsätta så) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0