Training

träningen idag gick galant, så otroligt glad. Enligt min planering som jag gjorde i söndags så blev det mer fokus på ett benpass & det blev det verkligen. 
Körde först en liten uppvärmning som jag inte kommer ihåg vad den heter, haha bra. 
 
- Knäböj (squats) med skivstång, 10 st. 
- Utfallssteg, 10 st.
- Box-Jump, 10 st. 
- Plankan, 30 sek. 
Och allt ska göras 3 gånger! 
Efter dom 3 varven utan nån vila och inte ens stå stilla så var mina ben ganska skakiga. Men så sjukt skönt, älskar den känslan. Var lite ovan då det var ett tag sen jag körde benböjd med en skivstång som väger 20-30 kilo. Körde även lite mage eller körde hela kroppen egenltigen. Hoppas på träningsvärk imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0