Tips: träningsdagbok

Jag och min far satt för typ 2 veckor sen och pratade om träning och jag bestämde mig sen för att ha en träningsdagbok för att just skriva ner min träning just för att då måste jag göra det, man vet mera vad man ska fokusera på. Jag har (som jag kanske har nämnt innan) en dag jag fokuserar mera på en muskelgrupp än en annan, vilket jag tycker är jättebra och smidigt. Jag skriver även ner (ibland) vad jag äter under dagen och har en dagbokssida där jag kan skriva ner hur dagen har varit, hur träningen har gått osv. 
 
Jag skriver ner alla mina träningar, allt och skriver även till om jag har vilodagar (som jag har haft nu under veckan) och allt sånt. Det är bara att ta ett vanligt enkelt block också och skriva ner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0