Tips: Mary Kay

Åh gud så bra det här. Mineral Powder Foundation, köpte/fick mitt på sportlovet och hade funderat på att köpa det ett tag. Super enkelt och fint, jag som inte är så jätteförtjust i själva foundation då man blir stel och kletig tycker jag och under den här har jag bara lite conceler och en tunt lager solpuder och sen tar jag på mig det här pudret. 
 
Dock så är det ganska dyrt men jag köpte mitt lite billigare från min kusin som kände en och ja, det var totalt värt pengarna & köpte även en puderborste till som är äkta hår. 
 
Mitt bästa köp på länge! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Åh tack!! Du är vacker! Produkter från mary kay är förresten hur bra som helst!! :)

Svar: sv; tack! :) har hört att dom är jättebra så vart hel nöjd med mitt puder :)
allt bra med dig annars? :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-03-10 @ 21:00:46
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0