Sunday

En välidgt glad tjej som är på bra humör och har träningskläder på sig. Yes, ska snart iväg för att köra ett hårt pass med pappa och några, blir jättebra så här på en söndag innan skolan imorgon. 
 
Igår spelade vi ju match, förlorade men tyckte att vi var bra ändå då det var ett riktigt bra lag och efter där så kollade jag på killarnas match. På kvällen satt jag bänkad framför mello med smält choklad och sen kiwi och jordgubbar till det, riktigt mättande. Robin vann ju som alla andra vet, tyckte faktiskt att han förtjänade det och jag hejade på honom i idol med. Efter det bäddade jag ner mig i min för sköna säng och kollade på en Johan Falk-film, bästa. Det var min kväll, en lugnt lördag kväll. 
 
Nu ska jag åka och träna och bloggar senare i eftermiddag, har varit lite seg med det nu. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0