Påsklov

Uppsiii, uppdaterade inget mera än mina tidsinställda men det blev nog bra ändå. Iaf, påsklov nu och det känns så himla skönt, bara ta det lugnt, träna, ingen stress alls. Slut spurten med alla nationella kommer ju snart med. Nog pratat om skolan, gårdagen i skolan (haha) var jättebra & efter skolan tog jag & Ellen tåget in till Mjölby för lite shoppning & en massa snack. Fick med mig ett linne som jag ska ha imorgon & sen blev det mest snack, men det var jätteskönt det med. När vi kom hem gick vi hem till Ellen, åt & spelade sims med en massa gottigheter - bilder kommer. Vi la oss vid tre (!!!!) och jag vaknade redan vid åtta, kul. Så mitt huvud är skapligt trött nu. 
 
Är hemma nu iallafall, kollar bloggar, bilder & lite. Ska fixa en massa inlägg och sånt och spela sims, är fruktansvärt beroende just nu. Ska börja fixa lite, så hörs vi senare. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0