fruit and chocolate

vilka dåliga redigerade bilder men går inte att lägga in annars. 

Har precis ätit lite frukost & smält choklad, jättegott. Har suttit och kollar än på fotbollen som inte visar nåt vidare resultat! Sitter även och skriver lite i "mitt block" med lite saker. Ska försöka lägga mig lite skapligt, ska upp för att plugga & även ta lite kort till min header som Lovisa ska fixa, har inga bra bilder alls nu på datorn så måste ta nya. Ja, ska kolla vidare på det sista av matchen, hörs. 

Kommentarer
Postat av: hedda josefsson

åh vilken fin header du har :)
är du bra på koder och så? precis startat min blogg men kan inte lägga in headers :)

Svar: sv; åh tack så mycket :)jag är inte alls bra på det, min kompis fixar det till mig :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-03-26 @ 10:53:22
URL: http://josefssonhedda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0