130315

HEJ FREDAG! Tog en liten paus nu under veckan då jag inte hade nån tid att sitta vid datorn eller nåt sånt, har haft 2 förhör att göra och lite sånt. Men nu är jag tillbaka igen trots att jag har mycket plugg nu inför veckan eller till tisdagen rättare sagt. Har haft en bra vecka i skolan men inte med träningen, inte bra alls. Nya tag och ny energi. Förutom plugget och tränat innebandy under veckan har jag även kollat på innebandy och vi vann den matchen så vi har säkrat andra platsen i serien. Var hos min kusin en sväng igår och myste med henne, lille sötnosen som bara växer. 
 
Idag, har jag varit ledig från skolan och kollat på gymnasiet jag ska börja på i höst. Åh, vill redan börja och jag längtar super mycket. Kan berätta om den mera sen men kan säga jag är super nöjd med mitt första val och hoppas att jag kommer in. 
Efter där åkte jag och pappa en sväng till Mjölby, han klippte sig, vi åkte och åt sen på EAT, så gott men för mätt. Köpte ett par nya jeans, då mina har blivit riktigt slitna. 
 
Ska fixa på rummet lite och sånt, hittas kanske på nåt med min saknade vän Jonna sen ikväll, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0