yesterday

 
Hejsan! Hade inte orken eller tiden igår att blogga nånting men är tillbaka igen. Gårdagen var tråkig på dan, regnade bara men gick runt och fixade en massa inför kvällen. Så igår kväll kom mina tjejer hem till mig och firade mig då jag fyllde år för ett tag sen, vi åt god mat (hoppas jag), hade musikquiz, sjöng, skrattade & hade det riktigt kul helt enkelt. Öppnade presenter som var jättefina och bra, tack igen för dom!!! Vi spelade kubb bland alla myggor & jag tror att alla blev myggbitna. Framåt tolv åkte alla hem & jag somnade inte förrän innan två. 
 
Och självklart ska jag sova bort halva dan typ, vaknade halv elva & låg en timme innan jag tog hunden på en promenad och åt. Har precis tagit kort på mina presenter från igår, lägger upp det senare! Mamma och jag ska strax gå på en promenad och även lämna in ett papper och jag vill även ta en tur på biblioteket. Ja, så får det bli. Hörs sen - PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0