Tips - Kettlebells

Tänkte ta och tipsa om ett bra träningsredskap som både finns på gymmet och man kan göra hemma. Som ni ser har jag en 6 kg och 12 kg och det finns flera övningar som man kan göra med dom. Man kan göra squats, sit-ups - och så vet jag inte vad de andra övningarna heter men det är bara att googla. Jag brukar köra med dom här då jag inte har lust att åka till gymmet och betala varje gång liksom. Ett stort tips och det brukar finnas på intersport, stadium tror jag. Dock köpte jag mina på Ö&B .. haha 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!
Är det bra med dig? :)

Svar: sv; hejsan! allt är bra med mig, själv då? :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-06-07 @ 21:12:07
URL: http://louisesnall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0