sunny day again

min nya bikini från stadium, jag älskar den & färgen! 

Godmorgon! Gårdagen spenderade jag som sagt i solen och jag brännade mig, för första gången! Fast dock är det inte så farligt & det har lagt sig lite nu. Spelade fotboll sen, tog ett snabbt dopp med Ellen & åkte hem & åt sen. Rebecca kom hit en sväng för att prata & så & även Ellen kom hit en sväng. En lugnt & skön kväll helt enkelt. 
Idag vaknade jag runt åtta men låg kvar i sängen tills nio innan jag gick upp & åt frukost. Ska snart plocka på rummet lite, träna lite lite & sen blir det solen resten av dagen & ikväll blir det att träffa Joline (aset som är skit brun nu säkert) som har varit på Kreta! Men ska sätta fart så jag kan spendera så mycket tid som möjligt i solen. Ska även försöka uppdatera lite på förmiddagen & eftermiddagen som igår. PUSS 

Kommentarer
Postat av: Linnea

superfin!! :)

Svar: sv; visst är den! tack så mycket :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-06-09 @ 18:31:16
URL: http://linneasdiaries.blogg.se
Postat av: Sanna Widman

Superfin! :)

Svar: sv; åh tack så mycket! :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-06-24 @ 15:16:26
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0