sommarlov ti

 
sommarlov och jag har blivit sjuk. 

Hejsan! Känns så otroligt skönt att ha sommarlov men samtidigt overkligt att veta att jag aldrig kommer gå i den skolan mera. Har haft en toppen vecka, i tisdags fixade vi vagnen som sagt & i onsdags hade vi maskerad, fotboll & åkte vagn med klassen. Hade det jättebra & åt även middag med lärarna och de andra niorna. I torsdags, skolavslutningen som sagt - det var jättebra (trots att det regnade=med förstört hår) men iaf vi sjöng iaf varsin låt och fick sen betygen - är faktiskt riktigt nöjd med dom! Senare gick vi tillbaka till skolan i ÖS REGN & jag fick ta av mig mina klackskor för ajaj i fötterna. Åt med lärarna och en massa tårar kom sen när vi skulle säga hejdå, buuh. Åkte hem & firade min bror som tog studenten vilket jag missade & fixade mig innan jag drog till Ellen för förfest med klassen, åt pizza & lte. Sen resten av kvällen var vi med alla nior och jag hade de super kul, pratade med en del jag inte hade pratat med på jättelänge & så. Och man mådde som man förtjänade igår iaf, haha. Låg bara i sängen, fick ont i halsen förkyld med & var på möte sen för sommarjobbet. 
 
Idag vaknade jag med fortfarnade ont i halsen och har inga planer förrän senare med Joline, tror jag. Men får se hur det blir med bloggandet nu, det är faktiskt en träningsblogg också & har inte tränat på jättelänge, vilket jag mår dåligt och bra över. Men jag kommer komma tillbaka, när vet jag inte. PUSS 

Kommentarer
Postat av: Moa

SVAR: Tack så himla mycket finis!!

2013-06-20 @ 21:47:36
URL: http://moasjoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0