nobodys life is perfect

 
Hejsan! Dålig uppdatering men har som sagt kommit tillbaka och ska försöka få in rutinen att blogga. Dagen har varit bra och dålig, har städat, har varit hos min morbror och myst med kusinen och senare träffade jag Jonna en stund. Vi åkte även ner och kollade på fotboll och bara njöt av solen också. Har precis kollat på film med mamma, har ett litet "twilight-marathon" - var evigheter sen jag kollade på dom och kan typ alla repliker, haha. 
 
Sitter just nu iallafall och kollar på tv samtidigt som jag bloggar och ska strax sova. Har tänkt mig eller ska försöka att vakna skapligt och gå ut på en pw/springtur. Har mycket framför mig med träningen innan gymnasiet men mera om de senare. Vi hörs imorgon, PUSS 

Kommentarer
Postat av: Hedvig Gustafsson (dtlc)

SV: Åh, tack så mycket! Älskar verkligen dom här bilderna, så fina.

2013-06-25 @ 11:01:04
URL: http://dtlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0