förklaring

Hejsan! Har varit lite off med bloggen under ett par dagar, har ingen direkt förklaring utan att igår lämnade jag in min dator som jag har haft i 2 år och är nu datorlös tills efter sommarlovet, typ. Nej men har vår dator som jag skriver från nu men helt fel meny och allt sånt men det får duga. Dagarna i skolan har varit lugna, lite onödiga men det är värt det. Var även i Linköping i tisdags och köpte det sista till skolavslutningen och en tröja till festen på kvällen sen. Igår var jag hemma på dagen, satt i solen och träffade Jonna på kvällen sen. Den tjejen är riktigt grym! Vi pratade om allt möjligt, skolavslutningen, midsommar, & en massa annat. Tog en tur med mopeden sen också innan vi åkte hem till var och sig. 
 
Idag är det skinande sol oc klarblå himmel - vilket menas att jag ska ligga i solen större delen av dagen! Ikväll blir det att spela fotboll, ehh typ iaf. Nej men kom med i laget att möta lärarna nästa vecka & så ska vi träna ikväll. 
 
Och med bloggningen ska jag försöka fixa det på nåt sätt, måste lära mig datorn bara & ladda hem ett redigeringsprogram! Vi hörs under dagen! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0