30e Juni 2013

Hejsan! Blev ingen bloggning igår men vaknade tidigt då vvi skulle till Linköping, hittade billiga saker på rean, visar senare. Därefter när jag kom hem kom Jonna en sväng och ja .. vi gjorde ingenting, vi låg och deppade för att vi inte var på Bråvalla, dåligt väder, dålig dator och dåligt sällskap. hhiihih. Kvällen spenderade jag lite tid med min brors tjej och mamma, blev film-tittande och har fått en ny favoritfilm, iihhh! 
 
Idag kom pappa och bror hem från Bråvalla och blev extremt tjurig på mig själv att jag inte åkte, dom hade haft det super kul och allt, bra band dock dåligt väder. Så mina planer för idag är helt fria, har inget planerat - vädret verkar att vara bra just nu och får la ta vara på den. Även en springtur ska fixas, så hörs senare. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0