we got that power together

min frukost igår 

Hejsan! Var upptagen igår då jag var i linköping med felicia, blev biomys, lite shoppning & åt kebab i solen. Senare på kvällen blev det en till film, prat & tv innan vi somnade. Felicia åkte hem vid två och jag låg på sängen enda till halv sju då jag bytte om och gick till bästa Ellen för en promenad, mycket prat! Kommer sakna den tjejen när jag åker i helgen! 
När jag kom hem blev det pizza mys med mamma och sen fick jag hjälp med en hylla som nu siter uppe på min vägg och på den hyllan kommer det fyllas med böcker, love it!! Ska strax ta en dusch eller ett bad, lär märkas. Imorgon väntas det ett pass på gymmet på förmiddagen med min far & sen på kvällen blir det teorilektion! Vi hörs senare, PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0